sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Ihmiskunta, aurinko ja muut

Perintötekijät, äitini, minun aineenvaihduntani, Minna-täti.
Minulla on heikot silmät. Vanhemmat, isovanhemmat, Jumala,
perintötekijät, läksyjenluku, sarjakuvalehdet, kansakoulun opettajat,
sisareni, puutteelliset matemaattiset geenit, äiti, huono onni,
tylsä koulu, vanhempani, se että en saa käyttää meikkiä.
Perintötekijät, Jumala, äiti. Olen onneton. Raha-asiat, avioero,
David, se että lapseni vihaavat minua, sairaus. Minulla
on liian pienet rinnat. Äiti, perintötekijät, huono onni,
heikko ravinto lapsuudessa, Jumala, paholainen, Helena
Rubinstein, perintötekijät, ystävättäreni, aurinko,
presidentit Carter, Ford, Nixon jne., kommunistit, ihmiskunta,
tämä asuinpaikka, "sellaiset ihmiset", uusi aluejako, tuuli,
aurinko, verkko on liian korkealla/matalalla, oli liikaa häiriöitä,
käsivarteni oli kipeä, sain lihaskouristuksia jne., aineenvaihduntani,
kuukautiset, lääkärini, ruoka, helle, pakkanen, tuuli, sade, siitepöly
ja mikä vielä.


(Wayne W. Dyer: Hyväksy itsesi - uskalla elää! Otava, 1982, s. 191-192)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti